Üdvözlünk az oldalon!
Regisztrálj most, és mi automatikusan 10% kedvezményt adunk az első megrendelésed árából!
* A kedvezmény más kedvezménnyel nem összevonható, és regisztrációtól számított 30 napon belül, 1 alkalommal érvényesíthető.
HOZZ TE IS JÓ DÖNTÉST!
Igen, regisztráció nélkül nem tudsz rendelést leadni az oldalunkon.
Igen, azonban ezeket a rendeléseket külön-külön kell rögzítened a profilodban. Ilyen esetben, Kosár nézetben tudsz új címet felvenni a szállítási címeid listájára.
Nem. Profilban csak felvenni tudsz új címeket. Adminisztrációs okok miatt, a címek törlését vagy módosítását csak az ügyfélszolgálati munkatársunk tudja elvégezni.
Nincs minimális rendelési összeg. Akár egy ételt is rendelhetsz tőlünk.
Konyhánk 4 hetes forgó étlappal dolgozik. A teljes étlapot évente két alkalommal cseréljük, azonban előfordulhat, hogy egy-egy ételt a szezonalitás kínálta lehetőségek miatt, illetve a fogyasztói igények és visszajelzések figyelembevételével, időközben is cserélni fogunk.
A szállítás ingyenes.
Ha:
FONTOS! Ünnepnapokon a fentiektől eltérően alakulhatnak a rendelés leadási időpontok.
Az ételeket szállító partnerünk minden hétköznap 7:00 és 14:00 óra között viszi házhoz. Amennyiben egyéni kérésed van a kiszállítási időpont kapcsán, úgy jelezd nekünk a megrendelés leadásánál, a - Megjegyzés - mező szöveges kitöltésével, vagy esetleg kérd el ügyfélszolgálatunktól a futárod elérhetőségét. A szállító cég a kérést figyelembe veszi, és igyekszik azt lehetőségeihez mérten teljesíteni.
Meleg ételeinket tedd fóliával együtt kb. 2 percre mikrohullámú sütőbe. A fólia abban segít, hogy az ételed ne száradjon ki a melegítés során.
Kiszállító partnerünk közel 350 címre szállít Magyarországon belül. Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy hozzád is szállítunk-e, úgy a Főoldalon van lehetőséged településnévre vagy irányítószámra szűrni. A főoldali validáló megmondja, hogy az általad megadott település szerepel-e a kiszállítási listánkon.
A rendelés módosítása és lemondása időben megegyezik a rendelési feltételekkel és határidőkkel. Nézd meg a 7-es pontban, hogy az egyes napok esetében hogyan alakulnak a rendelési feltételek.
Amennyiben módosítani vagy lemondani szeretnéd a rendelésedet, úgy kérjük, hogy keresd ügyfélszolgálatunkat.
Telefonos ügyintézés: hétköznaponként 7:00-14:00 között
Telefonszám: +36 1 210 96 20
E-mail: info@nutrifit.hu
Igen. Ügyfélszolgálatunk akár rendelésen belül is tud módosításokat, illetve lemondásokat kezelni. Webes felületen azonban nincs lehetőséged a rendelésed lemondására vagy módosítására.
Amennyiben rendelésed módosításából vagy lemondásából adódóan túlfizetésed van, annak visszafizetése minden esetben, a szállítási címen készpénzben történik.
Igen. Amennyiben céges számlát szeretnél egy adott rendelésről, azt a Kosár nézetben, a számlázási adatok kitöltésével tudod megtenni. Jelöld be a Céges rendelés check boxot, majd töltsd ki a Cégnév és az Adószám beviteli mezőket!
Készpénz, bankkártya, SZÉP kártya (MKB, OTP, K&H).
Igen. A kosárban lehetőséged van fizetési módost választani. Oldalunkon MKB, OTP és K&H SZÉP kártyával is lehetőséged van kifizetni rendelésedet.
Ha készpénzes fizetést választottál, és ha több napra rendeltél, az első szállítási napon mindig rendezned kell a teljes rendelésed összegét.
Az ételek összetevőit az adott étel neve mellett található információs ikonra kattintva (i betű) tudod előhívni.
Ételeink elkészítéséhez minden esetben gluténmentes alapanyagokat használunk, azonban a konyha nincsen hermetikusan elzárva, így keresztszennyeződés előfordulhat.
A tejet rizstejjel, a tejfölt vegán tejföllel helyettesítjük. A vegán sajtokat kerüljük, vizsont 1-2 ételnél juhsajttal (fetával) találkozhatsz. Ha kérdésed van, keress minket elérhetőségeink egyikén!
Az alapleveket és a fermentált zöldségeket a fenntarthatóság jegyében üvegekbe csomagoljuk, de az ételek esetében jelenleg nincs olyan környezetbarát megoldás, amely megőrzi az étel frissességét, nem ázik át, higiénikus, és megakadályozza a dézsmálást.
Igen, természetesen. Arra viszont figyelj, hogy a hűtési lánc ne szakadjon meg! Ha nem tudod személyesen átvenni az ételt, a futár az ajtó előtt hagyhatja, ezért érdemes egy jégakuval ellátott hűtőládát ott hagynod, hogy az ételek egy esetleges kánikulát is túléljenek. Amennyiben ez nem így történik, az ételek minőségéért nem tudunk felelősséget vállalni.
Facebook és Instagram oldalunkon folyamatosan
frissülő, hasznos információkat találsz az egészséges étkezésről, a felhasznált alapanyagokról és konyhánkról.